Kampania promocyjna „W sercu natury” była tematem przewodnim seminarium, które odbyło się 1 marca 2014 roku w Hotelu „Warszawa” w Augustowie.
Firma Exacto, która przygotowuje strategię marketingową Klastra Marek Turytycznych Polski Wschodniej w trakcie spotkania zaprezentował założenia działań komunikacyjnych.
W ramach kampanii przewidziana jest przede wszystkim promocja najmocniejszych atutów regionów Polski Wschodniej – walorów przyrodniczych. Na potrzeby akcji powstaną m.in. spoty reklamowe i telewizyjne oraz przeprowadzone zostaną działania w Internecie. Zaprezentowano także wykreowaną na potrzeby kampanii markę „W sercu natury”, która będzie miała za zadanie wypromowanie województw podlaskiego i warmińsko-mazurskiego wśród potencjalnych turystów.
Ponadto wdrożone zostaną produkty łączące miejscowe atrakcje turystyczne z ofertą członków Klastra. Wszystkie powyższe działania prowadzone będą do połowy 2015 roku.
W seminarium uczestniczyli przedstawiciele władz samorządowych z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego oraz instytucje i reprezentanci branży turystycznej, w tym członkowie Klastra.
Wydarzenie dofinansowane zostało ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.