Pobierzcie i odsłuchajcie plik dźwiękowy ze spotem radiowym promującym kampanię "W sercu natury".
WięcejZapraszamy do obejrzenia materiału filmowego podsumowującego Seminarium w Augustowie, które odbyło się 1 marca.
WięcejJakie atrakcje turystyczne Suwalszczyzny, Podlasia oraz Warmii i Mazur najbardziej zachęcają do odwiedzenia tych regionów? Skąd czerpiemy informacje o miejscu, do którego chcemy pojechać? Z jakich form wypoczynku korzystamy najczęściej? Na te pytania odpowiadali turyści odwiedzający tereny województw podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego.
WięcejWiosną tego roku ruszy kampania promocyjna „W sercu natury”, której celem jest m.in. przyciągnięcie nowych turystów w region województw podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Jej założenia zaprezentowano podczas sobotniego seminarium Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, które odbyło się w Hotelu „Warszawa” w Augustowie.
WięcejKoncepcje produktów turystycznych oraz prezentacja założeń zbliżającej się kampanii informacyjno-promocyjnej to tematy przewodnie seminarium Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej. Wydarzenie odbędzie się 1 marca w Hotelu „Warszawa” w Augustowie.
WięcejRozbudowana infrastruktura ułatwiająca korzystanie z atrakcji regionu, kreatywne kampanie informacyjne, kuchnia regionalna oraz bogata oferta turystyczna. To tylko kilka pomysłów, które mogą stanowić podstawę do wyboru kierunku rozwoju turystyki na terenie Podlasia, Suwalszczyzny oraz Warmii i Mazur.
Więcej