W drodze na Mazury i Suwalszczyznę trafisz do Grajewa. Nie bój się wilka, który widnieje na herbie. Jest oswojony i bardzo przyjazny, więc często jako maskotka towarzyszy imprezom w Grajewie.
WięcejW procesie obecnej, powszechnej globalizacji, promocja i marketing miejsc stanowi kluczowe narzędzie konkurowania na bardzo wymagającym rynku zarówno w skali regionu, kraju, Europy, jak i całego świata.
WięcejTo pytanie wciąż na nowo stawiają sobie przedsiębiorcy z branży turystycznej. Ważne jest, to żeby iść z nurtem czasu, wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta i próbować nowych rozwiązań.
WięcejO Suwalszczyźnie krążą różne poglądy i stereotypy. Że to prawie koniec świata, że cały rok panuje tu zima, a po ulicach spacerują białe niedźwiedzie. A jakie są fakty? Czas je przedstawić.
WięcejGlobalizacja, digitalizacja oraz wzrost mobilności przyczyniają się do wzrostu potrzeb klientów również w zakresie turystyki. Odbiorcy oczekują oferty zorganizowanej (również we własnym zakresie, jeśli chodzi o porządek zwiedzania), ale też zintegrowanej.
WięcejZ taką inicjatywą wyszła Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna, członek Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej...
Więcej